اعلام حمایت گروه خانه از گروه توسعه نوسازی خانه سبز

گروه خانه به عنوان یکی از مطرح ترین گروه های فعال در صنعت لوازم خانه و آشپزخانه به عنوان یک برند برتر از گروه توسعه نوسازی خانه سبز در زمینه فعالیت گسترده در نوسازی بافت های فرسوده اعلام حمایت کرد.

گروه خانه در پایگاه اینترنتی اش خود را این چنین معرفی می کند:

هدف گروه خانه خدمت به خانواده هاي ايراني و ارائه راهكارهايي براي بهبود شيوه زندگي است. ما در ابتداي تاسيس، راه اندازی هفت بخش تخصصی را در ماموريت خود تعريف كرده ايم كه هر بخش، گروهي از كالاهاي مورد نياز در خانه را از ميان بهترين كالاهاي جهان عرضه مي دارد. اولين بخش اين گروه يعني ”خانه و آشپزخانه” در آذر ماه سال ۱۳۸۶ و سپس دو بخش “خواب و حمام” و ” خوراكي و آشاميدني” در سال ۱۳۹۰ و بخش “مبلمان و دكوراسيون” در سال ۱۳۹۱ و بخش “نور و روشنايي” در سال ۱۳۹۲ راه اندازی شدند.
گروه خانه جمعاً ۹۱ برند از برترين هاي جهان را در اين مجموعه با بيش از ۳۵ هزار نوع كالا عرضه مي كند. زندگی مدرن در چارچوب شاخص های کیفی در مقیاس جهانی، ما را بر آن داشته است که با تکیه بر شناخت نیاز های خانواده های ایرانی و بررسی بازارهای جهانی دست به گلچین کالاهایی زنیم که در بردارنده مواردی باشند که توجه به آنها برای زندگی در سطح استانداردهای جهانی اجتناب ناپذیر است. آسیب شناسی وجود عناصری چون سرب، کادمیوم و آلومینیوم و آسیب های ناشی از تماس با این مواد ما را به سمتی می برد که با دقتی وافر به برگزیدن کالاهایی بپردازیم که از حیث سلامتی جنس، کمترین شائبه ای را برای خریدار باقی نگذارد. از سویی شناخت سبک و زیبایی شناسی از منظر زندگی مدرن و نیز تنوع سلیقه و نیازهاب جامعه سبب شده است که توجه به سلامتی را بدون در نظر داشتن این نکات ظریف عملی ندانیم و البته این هر دو وقتی در کنار کیفیت بالای کالا می نشیند همه و همه این اطمینان را به خریدار می دهد که برای انتخاب وسایل خانه و آشپزخانه خود به مرکزی فراخوانده شده است که ضمن صرفه جویی در وقت و انرژی، خاطر او را از جهت پیشگیری از آثار سوء شناخته شده برخی از مواد و لزوم پرهیز از آنها، آسوده نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *